پنج قدم تا بازسازي آشپزخانه

چگونه خانه اي زيبا و ايده ال داشته باشيم

پنج قدم تا بازسازي آشپزخانه

۲ بازديد

با پنج راهكار ساده و به صرفه، آشپزخانه از مد افتاده خانه خود را بازسازي كنيد و از آن لذت ببريد.

يك: اگر كابينت هايتان، جلوه خود را از دست داده اند و از زيبايي آشپزخانه كاسته اند، تنها كافي است كه رنگي به آن ها بزنيد و در صدد خريد دستگيره هاي جديد براي آن ها بر آييد.
دو: اگر آشپزخانه تان از نور كافي برخوردار نيست بهتر است فكري به حال آن كنيد چرا كه نور تاثير بسزايي بر زيبايي فضا دارد. مي توانيد از چراغ هاي تزئيني استفاده كنيد يا لوستري بالاي ميز صبحانه، آويزان كنيد. بسته به اندازه آشپزخانه تان از لوستر هاي كوچك و بزرگ استفاده كنيد.

سه: اگر آشپزخانه تان دلگير به نظر ميرسد، بهتر است پرده يا پرده هاي آن را عوض كنيد. از پرده هاي نچندان ضخيم و روشن استفاده كنيد. طرح پرده مي تواند بسته به كاشي ها ي آشپزخانه، ساده يا گل دار باشد.

چهار: اگر طرح و رنگ ديوار ها و كف و كابينت هاي آشپزخانه دلزده تان كرده است مي توانيد رنگي شاد و انرژي بخش براي ديوار ها و كابينت ها (اگر قابليت رنگ شدن دارند) انتخاب كنيد. همچنين با اندكي هزينه مي شود كف پوش را هم عوض كرد تا از فضاي آشپزخانه تان لذت ببريد.

پنج: اگر از چيدمان تكراري تان خسته شديد، در صورت توان مالي مي توانيد چندتا از لوازم آن را از نو خريداري كنيد و جايگزين وسايل قديمي كنيد. گلدان روي ميز آشپزخانه را عوض كنيد و در نوع گل آن نيز تغيير ايجاد كنيد. از آويزان كردن دستگيره، حوله و پيشبند ها اجتناب كنيد و در عوض آن ها را در كشو بگزاريد. حتي مي توانيد آن ها را عوض كنيد.

با پنج روش ساده و ارزان توانستيد، آشپزخانه تان را به مكاني لذت بخش تبديل كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.